tirsdag den 14. marts 2017

Farvel

I dag har jeg sagt farvel til Fitness World Lygten og Jagtvej hvor jeg overdrager mine timer til min kollega Signe. Det er aldrig nemt at sige farvel til noget man er glad for og især ikke til Jagtvej hvor jeg har arbejdet siden centret åbnede tilbage i 2012.

Jeg har lagt mange undervisningstimer i Jagtvej siden jeg startede og i en lang periode havde jeg timer 3 dage om ugen. Efter at jeg flyttede til Hvidovre, gav det mere mening at få timer tættere på hvor jeg bor, og jeg har løbende sagt farvel til et par timer. Beslutningen om at stoppe helt i København N og NV, har således været undervejs i mange måneder og måske endda år, det er først nu jeg har tager skridtet og slutter helt på Jagtvej og Lygten. Du kan dog stadig finde mig der som vikar når chancen byder sig.

Jeg vil gerne sige tak til alle jer der har fulgt mig siden jeg startede og til jer der sidenhen er kommet til. Jeg håber at se jer både udenfor Fitness World samt i de andre centre hvor jeg stadig har min gang, for jeg stopper ikke helt i Fitness World og det har jeg heller ikke planer om. Du kan se min arbejdsplan ude i venstre side og hele tiden følge med i hvor jeg har timer i og udenfor Fitness world

Jeg er også at finde på Facebook, Instagram, Youtube, Twitter (dog ikke så aktiv der) og Pinterest. Du er velkommen til at kontakte mig hvis du skulle have nogle spørgsmål.

Vi ses derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar