søndag den 29. september 2013

Vidunderlig uge.




Endnu en dejlig uge i yoga´ens tegn er gået. Jeg har igen haft fornøjelsen at undervise en masse skønne, engagerede yogi´er. I sidste uge, da jeg trådte ind i salen på Mosedalvej til 67 forventningsfulde yogi´er troede jeg at det var min eneste chance for at se så mange mennesker på mit hold, så jeg skyndte mig at tage et par billeder for at forevige øjeblikket. Men i denne uge har mine hold igen været fyldte og tilslutningen på mine hold i FOF Hvidovre er også overvældende.

Jeg har hele sommeren igennem haft mange på mine hold og har nydt hvert øjeblik. Holdene er flyttet til de store sale hvor det har været muligt, så vi ikke har været nødt til at afvise nogen. Det er meget bekræftende at gå fra en lille sal i Nyborg med max 12 medlemmerne til langt over 60 personer her ca et år efter, at jeg startede med at undervise i København.

Jeg føler en ubeskrivelig lykkefølelse hver gang jeg træder ind i salen for at undervise. Hvordan kan man ikke elske sådan et job? Det er også derfor, at jeg med jeres hjælp, har taget springet til at blive selvstændig. I bekræfter mig i, at jeg endelig har taget det rigtige valg. 

Af hjertet tak for det <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar