torsdag den 20. februar 2014

Børneyoga, udfordringer mm

Det er efterhånden lidt tid siden, at jeg sidst har skrevet. Jeg har arbejdet en masse, har fået et par timer mere på min holdplan og forsøger at planlægge flere timer både i de centre jeg allerede er og måske også i et nyt center eller to.

Det ser også ud til, at der er lys forude med hensyn til at finde lokaler til børneyoga. Jeg har endelig fået en kontakt og skal hen og se lokalerne en gang i næste uge. Det hele er meget spændende for jeg havde næsten opgivet at finde et lokale i Hvidovre og havde selvfølgelig ikke lyst til at skuffe de børn der allerede går og glæder sig til de skal gå til yoga.

Jeg har ikke spist kød siden jeg besluttede mig for at det skulle være slut og savner det ikke selv om min mand er lidt træt af min beslutning. Bare vent til han hører, at jeg 1. marts deltager i en ny udfordring Marts med Medfølelse 2014 hvor hele måneden står på vegansk mad.

Skal DU være med på en udfordring? Så meld dig til på Facebook :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar