søndag den 8. december 2013

Tømremænd

Fredag aften var jeg til julefrokost med mit ene arbejde. Vi var i byen og der var fri bar indtil kl 22:00 Jeg vidste, at jeg skulle op og undervise lørdag formiddag og havde for en sikkerheds skyld fundet vikar til min time kl 8:30. Tænkte, at jeg nok kunne være klar til at stå på Mosedalvej kl. 10:30 og undervise to timer yoga inden jeg skulle tilbage og ligge på min sofa. Jeg havde på forhånd besluttet mig til ikke at drikke ret meget og at tage hjem igen ved 1-tiden. Desværre kan man ikke altid planlægge al ting, man ved jo aldrig hvordan aftenen udvikler sig.

Det var sådan en hyggelig aften i godt selskab, med god mad og drikkevarer og kolleger, der rystede det ene festspil ud af ærmet efter det andet. Diskuteket åbnede kl 1 og jeg var langt fra klar til at tage hjem, og heller ikke helt ædru mere :) Klokken var ca. tre da jeg besluttede mig for at ringe efter min mand og over 4 inden jeg endelig lå i min seng.

Jeg vågnede tidligt og havde heldigvis været forudsigende nok til at sætte en flaske vand ved siden af sengen. Jeg sov videre så lang tid jeg kunne trække den og måtte endelig indse, at det var tid til at tage afsted. Det var ikke nemt at komme ud af døren, men jeg håbede, at cykelturen kunne tage den værste træthed og svimmelhed.

Da jeg besluttede mig for, at månedens stilling skulle være hovedstand, havde jeg ikke taget højde for en julefrokost. Men det gik, jeg overlevede at stå på hovedet i begge timer selvom balancen ikke var den bedste og det varer nok lang tid før jeg drikker igen når jeg skal arbejde den næste dag :) Tak til alle medlemmerne der bar over med en instruktør med ondt i håret!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar