mandag den 30. december 2013

Året der gik



Jeg glæder mig til at se hvad det nye år bringer med sig. 

2013 har ikke været det bedste år for mig, men der har da heldigvis været nogle højdepunkter at kikke tilbage på. 

Jeg fik endelig taget mig sammen til at starte mit eget firma og der er gået megen tid med at finde ud af hvad det vil sige. Jeg har arbejdet mindst 40 timer om ugen hele året og kan godt mærke at jeg snart trænger til at geare ned. Jeg er glad for også at arbejde i SOF´en, men der bliver mere tid til at arbejde med YogaJoy når jeg stopper til april.

Sommerferien gik igen i år ned til svigerfamilien i Sarajevo inkl. en lille tur til Podaca i Kroatien. I år var hele familien samlet, mine forældre og min søster tilbragte en uge sammen med os og min mands familie. Det var skønt at se, hvor godt de kom ud af det sammen trods sprogbarrierer. De klinger bare og det varmer mit hjerte.

Jeg glæder mig hver dag over at se min kat lege og jage mig rundt i vores lille lejlighed. Han snakker hele tiden og kan ikke lide når han ikke ved hvor vi er, så han følger os rundt i lejligheden hele tiden. Han er sjov og gid han aldrig holder op med at være legesyg.

Juleaften holdt vi som sædvanlig hos min moster og hendes børn i Odense. Min morfar var med igen i år og nyder en stille, hyggelig aften i et roligt tempo, hvor ingen tvinger ham til at danse rundt om juletræet.

Takker for en dejlig mand, familie og gode venner. Og selvom mine veninder er spredt for alle vinde, holder vi stadig kontakt og ses når vi kan.

Sidst men ikke mindst er jeg taknemmelig for alle de timer jeg har fået lov til at tilbringe sammen med alle i skønne yogi´er både i Fitness World og FOF Hvidovre. Jeg glæder mig til at tilbringe endnu mere tid sammen med jer i det nye år og til at se hvor YogaJoy bringer mig hen.

Godt nytår!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar