torsdag den 5. juni 2014

Udfordring dag 3, 4 og 5

Tirsdag sprang jeg dagens udfordring over (gemte den til onsdag) Jeg havde undervist 6 timer i løbet af dagen og været mere med på timerne end sædvanlig. Det var nok yoga for mig den dag.

Onsdag tog jeg så fat på gårsdagens udfordring, selvom dagen igen stod på 6 timers undervisning. Dagens praksis tog ca. 20 min. Jeg varmede op med solhilsener og gik i gang. Udfordringen var en serie af stillinger, der bygger op til Virabhadrasana III (Kriger III) en balancestilling, der her havde fokus på core musklerne, korrekt benstilling og selvfølgelig balancen.


Til morgen slog jeg både dag 4 og 5 sammen så jeg ikke længere er bagud med udfordringen. Jeg havde undervist en time i Fitness World og benyttede chancen for at lave min egen yoga efter timen mens kroppen var varm.

Første del var et flow der hedder "Twist from the core", et flow lige efter min smag. Det var hårdt og jeg tvistede og drejede kroppen i 20 min i forskellige stående stillinger. Anden del tog ca 5 min. en forberedelse til arm balance og selvom jeg ikke var meget for at stå i "Kragen", var øvelserne der ledte frem stillingen rigtig gode.

Jeg glæder mig til udfordringen i morgen med Baron Babtiste :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar