fredag den 31. januar 2014

Udfordringen er slut

Det er blevet fredag, min mand er kommet hjem og min Rawfood udfordring er slut.
Status er:

Jeg føler mig let og godt tilpas.
Jeg har tabt ca 1 kg.
Jeg har ikke manglet noget (heller ikke varm mad, som der var flere der mente, at jeg ville komme til at savne).
Jeg er ikke faldet i. Jeg havde dog lyst til at spise noget andet i løbet af ugen, men samlede mig selv op igen inden jeg gjorde noget jeg ikke skulle.
Jeg har besluttet mig for at blive vegetar. Dog ikke så meget, at jeg ikke vil spise kød hvis det bliver serveret hjemme hos venner og familie.
Jeg har prøvet nye madkombinationer, som jeg ikke troede jeg ville kunne lide :)
Jeg havde dog et lidt lavere energiniveau end normalt, men har også fået en del mindre kalorier end jeg plejer. Ikke at jeg har sparet på kalorierne ... mums ... Syndig Chokoladekage.

Alt i alt en god uge og en veloverstået udfordring.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar