søndag den 19. januar 2014

Varme



Januar er godt i gang og jeg har allerede tilbragt mange timer i varmen med både Hotyoga og Hotpilates. I mandags underviste jeg min første time Hotyoga i Fitness World, det gik rigtig godt og jeg glæder mig til at tilbringe endnu flere timer i det varme rum. Jeg har deltaget i flere workshops både i og udenfor centret og elsker hvert et sekund. Jeg kan mærke mine hofter slappe af i løbet af no time og ser mig selv gå dybere ind i stillinger jeg normalt kæmper med.

Søndag var jeg så heldig at være i selskab med to af mine yndlings undervisere, Kirk og Louise, der guidede mig i henholdsvis Hotpilates og Hotyoga. Det var min første gang til Hot Pilates og jeg var meget udfordret, på den fede måde. 5 kvarter med masser af styrke og mobilitetstræning for at smidiggøre hofter og skuldre. Jeg må indrømme, at jeg holdt mine pauser og det mest pga. varmen, men det skal der heldigvis også være plads til.
Det var som altid skønt at blive guidet af den skønne Louise, der med et dejligt flow udfordrede mine hofter endnu en gang i Hotyoga. Tempoet var helt som det skulle være så det var muligt at blive i varmen hele workshoppen igennem.

Jeg tror, at min trang til at komme på ferie til varmere himmelstrøg er stillet og fortsat vil blive stillet så jeg kan klare mig igennem resten af denne kolde, lidt kedelige årstid fyldt med energi, varme og velvære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar