mandag den 27. januar 2014

Ny dag, ny uge

Anden dag af min rawfood udfordring er overstået, en ny uge er begyndt og det går rigtig godt. Jeg er lige kommet hjem fra mine to timer i Fitness World og har drukket min morgen smoothie, nu er jeg igen på vej ud i snevejret for at deltage i et møde og så kalder SFO´ens værksted på mig.

I går fik jeg en stor portion af "Mellemøstens blomkålstallerken" Jeg er ikke den store fan af rå blomkål, men må indrømme,at det smagte godt og mættede. Senere spiste jeg den lækreste raw chokoladekage, jeg er nødt til at stillet min søde tand og der er heldigvis nok til et par dage mere.

Jeg elsker en udfordring, helst en der involverer nye, anderledes diæter. Allerede inden jeg startede på denne udfordring, følte jeg ikke den store gejst eller entusiasme som jeg ellers plejer, men det har heldigvis ændret sig, selvom jeg ikke lover, at jeg kan holde mig fra en blomkålspizza senere på ugen selvom det ikke er helt i stil med Rawfood.

Weekenden har stået på arbejde i Fitness World. Lørdag underviste jeg i både yoga og pilates for nye medlemmer og søndag morgen havde jeg taget en vikartime i Pilates for en kollega og da en anden kollega ringede lidt senere, tog jeg tilbage til Mosedalvej og tog to timers Heatwave for hende også. Jeg føler mig godt brugt og slet ikke klar til at starte på en ny uge, men det er der vel ikke noget at sige til, når jeg ikke har haft fri.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar