mandag den 13. januar 2014

Første time.

I dag havde jeg æren af Fitness Worlds første Hotyoga time (Heat Wave). Jeg havde glædet mig hele sidste uge og søndag afprøvede jeg rummet sammen med mine kolleger fra receptionen, administrationen mm. hvorefter jeg glædede mig endnu mere. Også mine kolleger synes om konceptet og min centerleder sagde, at hun gik derfra helt "høj" - Det er den helt rigtige følelse :)

18 medlemmer var mødt op til morges, hvoraf langt over halvdelen deltog i deres første Hotyoga time. Timen holdt jeg på engelsk efter forespørgsel af en af pigerne. Jeg huskede, at holde en eller to vandpauser, hvilket jeg normalt ikke er så god til at gøre.

Rummet varmes op af energivenlige infrarøde loftsplader, de varmer gulv, vægge og alle ting og personer i rummet. Det er en behagelig, tør varme og slet ikke så svær at trække vejret i som i andre yogacentre, hvor jeg har haft min gang. Det var en meget positiv oplevelse for mig og også for medlemmerne er jeg sikker på.

Det var dejligt at få varmet kroppen på denne meget kolde morgen og jeg glæder mig til at tilbringe mange flere timer sammen med jer i varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar